Klauzula informacyjna dla potencjalnych Klientów
INFORMACJA RODO
Realizując obowiązki informacyjne dotyczące ochrony danych osobowych, wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) [„RODO”], przekazujmy następujące informacje:
- 1. Kto jest administratorem danych osobowych?
Uprzejmie informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Amlux spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, adres: ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa („ADO”).
- 2. Kto jest Inspektorem ochrony danych i jak się z nim kontaktować?
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem pocztowym siedziby Administratora lub elektronicznie poprzez adres e-mail: iod@amlux.pl – we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
- 3. W jakim celu są przetwarzane Państwa dane i na jakiej podstawie?
Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie i w zakresie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) w celu marketingu produktów i usług ADO.
- 4. Czy mogą Państwo odmówić podania danych osobowych, o które prosimy?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością realizacji tych celów.
- 5. Czy Państwa dane osobowe będą udostępniane przez administratora innym podmiotom?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i podmioty, którym ADO powierzył lub zlecił ich przetwarzanie (np. podmiotom świadczącym na naszą rzecz usługi badania jakości obsługi, doradcze lub prawne).
- 6. Jak długo będą przetwarzane Państwa dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzanie ww. danych.
- 7. Jakie prawa Państwu przysługują?
Przysługuje Państwu prawo do dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania.
W określonym w RODO zakresie przysługuje Pani/Panu także prawo do żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także ich przenoszenia i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.
Jeżeli uważają Państwo, że przetwarzamy Państwa dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa, mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.